StarCraft 2 přechází do režimu údržby

Od spuštění Starcraftu 2 uplynulo již deset let. Za tuto dobu přibylo mnoho updatů a expanzí. Hra přetrvala rekordně dlouho na esportovém výsluní a i skrz nedávnou neaktivitu ze strany vývojářů se jako jediná strategie drží v mainstreamu. Bohužel tomu je konec. Stejně jako u prvního dílu, i u tohoto s uplynutím desátého roku končí jeho životní cyklus. Nebude přibývat obsah a příběh, zůstane tam, kde je (což není nezbytně špatně, z časového hlediska je třeba příběh Kerrigan docela bizár. Ne.. vážně? Kolik životů ta holka zaráz žije?). Slovy vývojářů je třeba tuto kapitolu uzavřít a věnovat se nyní jiným projektům.
Jakým? Mnozí by si jistě přáli, aby to bylo pokračování držící se odkazu série. Také bychom tomu rádi věřili a jako mnozí doufáme v dobré zprávy. Takto to však nefunguje. Je rok 2020, svět ovládly zběsílé hry s dynamickým prostředím typu Fornite a o RTS člověk vůbec neslyší a vzhledem ke směru, kterým se Activision ubírá, se obáváme přiřazení týmu k nějakému jinému projektu, jako je třeba Overwatch 2 či Diablo.